maandag 28 mei 2018

On a Summer Afternoon







Gisterennamiddag genoten we met 49 deelnemers
 in het Quatre Mains Klaviercentrum, 
van het (voorlopig) laatste muzieksalon  dat helemaal volzet was!




In het programma ‘On A Summer Afternoon’’
 klonken warme klanken met een exotische toets. 
Een Argentijsen tango van Astor Piazzolla 
naast een streepje zigeunermuziek 
en Spaanse klanken van Albeniz en Granados.








We eindigden met heerlijk vanille-ijs met aardbeien en slagroom

er kwamen spontane loftuitingen



en

zongen luidkeels "Vrolijke Vrienden" samen




Geheel onverwacht zong straatmuzikant Peter die min of meer toevallig voorbijslenterde voor ons de area 'Toreador' uit Carmen van Bizet (met Gentsch refrein bovendien.)

DANK 

in het bijzonder aan 

 muzikanten Saskia Van Herzeele en Karel Delodder
Elena Bins deRu  voor de coördinatie van de inschrijvingen
taartenbakster en zoetigheidverwenster Trees Lips 
Jonge vrouwen van de Ark voor de hulp achter de bar


Afbeeldingsresultaat voor cera foundation arts in society



CasAperta Muzieksalon past in de OPEN-SOURCE samenwerking 
tussen OCMWGent en de lerarenopleiding van de School of Arts-Koninklijk Conservatorium Gent

ontving van de CERA-Foundation een "Arts in Society Award"










5 opmerkingen:

  1. Hallo en welkom bij Spotcap Global Loan Services, mijn naam is Claudia Klein, ik ben een geldschieter en ook een leningadviseur.

    Heeft u dringend financiële versterking nodig? heb je een lening nodig voor verschillende doeleinden? als uw antwoord ja is, zal ik u adviseren contact op te nemen met mijn bedrijf via | spotcapglobalservices@gmail.com | of stuur ons een bericht op WhatsApp: +4915758108767 | en binnen 24 uur een lening op uw rekening hebben, omdat we uitstekende leendiensten over de hele wereld bieden.

    We bieden allerlei soorten leendiensten aan (persoonlijke lening, zakelijke lening en nog veel meer), we bieden zowel langlopende als kortlopende leningen aan en u kunt ook tot 15 miljoen euro lenen. Mijn bedrijf helpt u bij het bereiken van verschillende doelen met een breed scala aan leenproducten.

    We weten dat het verkrijgen van een legitieme lening altijd een groot probleem is geweest Voor mensen die een financieel probleem hebben en er een oplossing voor nodig hebben, vinden veel mensen het zo moeilijk om een ​​lening met eigen vermogen van hun lokale banken of andere financiële instellingen te krijgen vanwege hoge rente tarief, onvoldoende onderpand, verhouding schuld / inkomen, lage credit score of andere redenen.

    Geen wachttijden of stressvolle bankbezoeken meer. Onze service is 24/7 beschikbaar - u kunt een lening krijgen en uw transacties voltooien waar en wanneer u die nodig heeft.

    Wij bieden 24-uurs lening van wereldklasse. Voor vragen / vragen? - Stuur een e-mail naar | spotcapglobalservices@gmail.com | of stuur ons een bericht op WhatsApp: +4915758108767 | & Ontvang in een oogwenk een reactie.

    Uw familie, vrienden en collega's hoeven niet te weten dat u weinig geld heeft, schrijf ons gewoon en u ontvangt een lening.

    Je financiële vrijheid ligt in jouw handen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik wil Karin Sabine-leningen voor mij een lening van € 9000 waarderen. Als je een dringende lening nodig hebt, voorkom dan dat je wordt opgelicht door nep-geldschieters en solliciteer via een echte leningfirma per e-mail sabinhelps@gmail.com whatsapp +79267494861

    BeantwoordenVerwijderen
  3. TESTIMONY ON HOW I GOT MY LOAN FROM A GENUINE FINANCE COMPANY LAST WEEK. Email for immediate response: drbenjaminfinance@gmail.com

    I am Mrs,Leores Jazbel by name, I live in United State Of America, who have been a scam victim to so many fake lenders online between November last year till July this year but i thank my creator so much that he has finally smiled on me by directing me to this new lender who put a smile on my face this year 2020 and he did not scam me and also by not deceiving or lying to me and my friends but however this lending firm is BENJAMIN LOAN INVESTMENTS FINANCE (drbenjaminfinance@gmail.com) gave me 2% loan which amount is $900,000.00 united states dollars after my agreement to their company terms and conditions and one significant thing i love about this loan company is that they are fast and unique. {Dr.Benjamin Scarlet Owen} can also help you with a legit loan offer. He Has also helped some other colleagues of mine. If you need a genuine loan without cost/stress he his the right loan lender to wipe away your financial problems and crisis today. BENJAMIN LOAN INVESTMENTS FINANCE holds all of the information about how to obtain money quickly and painlessly via Call/Text: +1(415)630-7138 Email: drbenjaminfinance@gmail.com

    When it comes to financial crisis and loan then BENJAMIN LOAN INVESTMENTS FINANCE is the place to go please just tell him I Mrs. Leores Jazbel direct you Good Luck.......................

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik beveel Carlos Trading Signal ten zeerste aan als de beste forex / Crypto-handelaar, ik verdien maar liefst $ 2.500 per week met $ 200 in een week. Je kunt contact met hem opnemen als je hulp nodig hebt. Via whatsapp: (+12166263236) e-mail: carlose78910@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik wil Lapo Micro Finance bedanken voor het verstrekken van een lening. Ik werd verschillende keren misleid toen ik een lening probeerde te krijgen totdat ik Lapo Micro Finance tegenkwam die me een lening ter waarde van $ 23.000 verstrekte om voor mijn zieke kind te zorgen. Als je vandaag een echte geldschieter nodig hebt, neem dan contact op met Lapo en laat je niet misleiden. Neem contact op met e-mail: lapofunding960@gmail.com
    WhatsApp +447883183014

    BeantwoordenVerwijderen