dinsdag 29 mei 2018


Met dank aan ons hooggeacht publiek


"Van Harte bedankt voor wat jullie allen in gezamenlijkheid en in samenwerking hebben gegeven aan Mensen met Dementie en hun naasten. Jullie hebben hen ingesloten in een maatschappij waar ze vaak buitengesloten worden."
"Dank je wel voor de uitnodiging van gisteren, zo mooi,zo warm we hebben er zo van genoten"   veel Liefs M H  (warm was het zeker)
"....Dank je wel om ons te vragen, we horen weer ergens bij, jullie geven het gevoel dat jullie ons graag zien"
"Toen ik daar was geweest met mijn broer en zag hoe jullie omgaan met hem en wat jullie doen was ik gerust"
"Bedankt je praat tegen mij, dat doet niemand meer..."
"Bedankt dat ik mocht helpen, ik voel me nuttig."
"IK kon niet komen, VRESELIJK!  "
"maai die spelen schoon!"
"Dat meisje (Saskia) had keelpijn maar ik kon het niet merken -wat een schone zang- dat was het mooiste van alles "

 



2 opmerkingen:

  1. Hallo en welkom bij Spotcap Global Loan Services, mijn naam is Claudia Klein, ik ben een geldschieter en ook een leningadviseur.

    Heeft u dringend financiële versterking nodig? heb je een lening nodig voor verschillende doeleinden? als uw antwoord ja is, zal ik u adviseren contact op te nemen met mijn bedrijf via | spotcapglobalservices@gmail.com | of stuur ons een bericht op WhatsApp: +4915758108767 | en binnen 24 uur een lening op uw rekening hebben, omdat we uitstekende leendiensten over de hele wereld bieden.

    We bieden allerlei soorten leendiensten aan (persoonlijke lening, zakelijke lening en nog veel meer), we bieden zowel langlopende als kortlopende leningen aan en u kunt ook tot 15 miljoen euro lenen. Mijn bedrijf helpt u bij het bereiken van verschillende doelen met een breed scala aan leenproducten.

    We weten dat het verkrijgen van een legitieme lening altijd een groot probleem is geweest Voor mensen die een financieel probleem hebben en er een oplossing voor nodig hebben, vinden veel mensen het zo moeilijk om een ​​lening met eigen vermogen van hun lokale banken of andere financiële instellingen te krijgen vanwege hoge rente tarief, onvoldoende onderpand, verhouding schuld / inkomen, lage credit score of andere redenen.

    Geen wachttijden of stressvolle bankbezoeken meer. Onze service is 24/7 beschikbaar - u kunt een lening krijgen en uw transacties voltooien waar en wanneer u die nodig heeft.

    Wij bieden 24-uurs lening van wereldklasse. Voor vragen / vragen? - Stuur een e-mail naar | spotcapglobalservices@gmail.com | of stuur ons een bericht op WhatsApp: +4915758108767 | & Ontvang in een oogwenk een reactie.

    Uw familie, vrienden en collega's hoeven niet te weten dat u weinig geld heeft, schrijf ons gewoon en u ontvangt een lening.

    Je financiële vrijheid ligt in jouw handen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goede dag, ik ben nu zo blij omdat ik vandaag mijn lening van € 29.000 heb gekregen van dit goede bedrijf LAPO na verschillende oplichting van verschillende cheaters, je kunt ook contact met hen opnemen als je een snelle lening nodig hebt, neem nu contact met hen op via deze e-mail: lapofunding960@gmail .com

    BeantwoordenVerwijderen